Ny Projektkoordinator

nilsMed henblik på en optimal afvikling af vores projekter er Nils Dam Kähler fra den 1. juni udnævnt til Projektkoordinator.

Nils vil således deltage i både planlægning, koordinering og udførelse af forskellige projekter, i tæt samarbejde med vores kunder og kolleger, og med vores kontor. Han vil i videst muligt omfang deltage i kundemøder og interne møder, med henblik på at skabe en smidig afvikling af projekterne, og en god kvalitet. Samtidig vil han tage sig af introduktion til nye medarbejdere indenfor projektopgaver, montage mm. øst for Storebælt.

Nils har været hos Retail Support siden april 2016, og har deltaget i en lang række projekter, og kender dermed opgaverne og vores kunder indgående.

Koordinering og opfølgning af serviceopgaver varetages fortsat af vores Servicekoordinatorer Kasper og Jackie, i samarbejde med Leon, som er koordinator.

Jeg glæder mig til at introducere Nils til vores kunder, og implementere hans nye funktion.

Med venlig hilsen
Søren Rohde
Administrerende direktør

Comments are closed.